bancian:)

Saturday, February 2, 2013

ongkos

sesak tak dek duit.itu bakal menjadi mukadimah aku lam entry kali ni.memandangkan aku ni bukan nya berasal dari keluarga berada,mengajar aku banyak mengenai wang.pada awalnya,masa time kat u dulu,duit untuk aku bukan satu prioriti pertama aku.asalkan ada duitnya untuk makan,minum,beli buku,ya..semue nya aku rasa mencukupi untuk aku menjalani hidup aku di u.pakaian bagi aku,beli yang terpakai sudah...tak payah la beria sangat nak kan brand ataupun nama sebab orang xkan datang jumpe kau pastu cakap;'eyh kau pakai baju Zara ke ni...eyh takla..Topshop " or what so ever...aku tak pernah amik peduli semua itu.

lepas bermula masuk lam alam pekerjaan..aku merasakan lagi susah hidup aku.since aku kerja...xdek ape ape lagi yang melekat untuk kegunaan aku selain shampoo,sabun badan,conditioner yang aku beli tiap2 bulan untuk kebersihan diri aku.sedih ke tak?mungkin aku masih lagi cam lembab nak uruskan hal hidup aku...nasib ar x dek pakwe.xsemak sangat kan.hope fully this time aku bole la...

No comments: