bancian:)

Wednesday, April 11, 2012

makan.tido.gemok.happy.sayang.

dok penang asik merungut tak cukup makan.makan pon berterabur jadualnya.naseb baik la perut aku ni pattern bukan perut mngade kalau tak letih la nak melayan nye kan.ahah:) balik umah....terlebih makan lak...mane taknye nafsu makan naik...kat lam fridge penuh la dgn makanan..buah,air,kentang goreng,ayam goreng,sosej..asal bukak peti je,rase lapar.ahaha.keje aku dua minggu ni asik makan je..makin gemuk la camni.baru je nak slim river,da demok alek...xmau3....punyela bnyak kali aku ni memasak sampai kan sepet pn tnye and perli :"awak ni tipu ek,tadi kate g masak,ni g masak lagi.xpaham la saya" ahah.cam tu la lebih kurang.ala kadang kadang tu bukan perut aku je nak makan...ader 5 perut ag kat umah ni.masakkan la utk dieorg..ahaha.perot aku happy....aku yang xhappy.xnak gemok dah!serius xmau....umk!umk!

minggu depan insyaallah keje,start keje msti letih.ahah!bnyak mende lam kepale ni...hurm dapat tak aku capai aku pn xtaw.hopefully buyeh!hwaiting!bukannye ape sem depan sem akhir insyaallah.bnyak mnde aku nak wat..nak bergerak.xkan la asik nak naik prebet je kan.adeh letih gak.agi satu nak dok lua.kene la ade transport.leh la aku senang g kelas n etc.n kalau la dapat angkat,memang confem aku keje la malam2.comeon comeon!aku yakin aku leh dapat.tapi pinjam ibu dulu la.ahah....kalau ibu hensem nak bagi la kan..hehehe:) tapi yang pasti,kene g keje dulu..aha!wish me luck!

No comments: