bancian:)

Sunday, July 22, 2012

complicated life actually

im here today.again..sitting on my bed....hoping that tomorrow will be the day i will come back to penang..but it seems blurr...bluurrrr....haiya....benci la perasaan ni...nak balik sendiri aku cam malas plak nak travel naik bas..tapi hari isnin kelas ape yang tggal....MGT kot.......xdaye dah kene sound.....hurm....kate nak balik ahad...tapi aku kene paham gak die....kesian die...tapi aku sape nak kesian...hurm...sedihnye.........

payah la main perasaan ni sebenarnye...meh sini aku bagi opinion aku sal perasaan eyh...kalau korang nak bace la...xnak sudah..ni bagi aku la...dari sudut perspektif aku..check it out..

perasaan.....sesuatu yang hadir tanpa kita rancang..tanpa kita minta...gembira sedih itu semue [perasaan..even mengantok pon perasaan....setuja, atau tak suke hati..dengan perasaan jugak buat kita berfikir akan masa depan hidup kita..hala tuju hidup kita..kemana kita nak pergi...ape perasaan ibu bapa kita....semua itu perasaan...perasaan ingin membanggakan parents kita...perasaan ingin berjaya itu semue perasaan yang kite sendiri tentukan....

tapi tu semue perasaan yang memotivatekan kita.....tapi,macam mane kalau perasaan yang ala ala negatif tu....macam lagu XPDC C.I.N.T.A.......SAYANG.......bab ni aku kalah..aku tak tahu macam mana nak handle semuenye....tapi yang aku pasti......aku tahu makna cinta,aku paham maksud syg....and once i had loved someone....i will loved someone more than i love myself...bagi aku cintan cintun ni boleh mendatangkan pelbagai kesan dalam hidup org yang mengalaminya....ada yang dapat negatif,ada yang dapat positif....for me...aku merasai semuenye....kesan positif ke negatif ke semue ade la....and all those things wat aku seriks gilers nak ade sape2.....tapi fitrah nye manusia,nak ade org syg and nak ade org utk disyangi...so do i...tapi xyah la cite pape kat sini...

tapi one thing la aku nak pesan...tak yah la bercinta,,,rilek2 sudah...setakat kite taw org yang kite syg tu sihat,jaga makan minum die...and taw cam mane die tetiap hari dah la...pandai la jaga perasaan kita sendiri....besenye kan law la kite suke org tu,kite nak org tu jadi milik kite...betol x?tapi kite pk tak if la relationship kite tu x jadi....xke kite hilang orang yang kite syg tu......knape x kite betol betol semai rase syg tu...smpai betol@ subur,,,then kawen terus.....fuuuuhhhh itu terbaik...xyah layan sngt sekarang ni,....

aku ni pon....kengkadang terbuai perasaan gak...tapi die wat mata aku terbuka....coz we dont need a relationship to grow up love...nite peeps.......:) tengs sayang:D

No comments: