bancian:)

Wednesday, April 18, 2012

before go to sleep

hey ho.it is the end of my girlish day.girlish sebab aku pakai dress hari ni g keje.memang pasan pmpuan habis la tadi.ahaha....cume ade masalah cket.cket jela ng perut yang bun bun itu.hahaha.cik bun bun bile nak beram dari hidup aku ye.ahah...fed up da la tgk ko.well tomorrow i hope im still be looking girlish again.hopefully lah kan.

am i recover from my sadness huh?naaaaahhhh nothing change.im still unhappy with myself.heh.rini aku geram la ng pet.bukannya ape.ntah la.payah sgt ke nak contact aku.aku risau kot bile die x reply msj aku.hurm...takut ape ape jadi kat die ke ape ke.tu pn die xpaham ke.if die bukan ape2 ng aku lantak die lah.tapi aku rase brtanggungjawab ng die.so,pet please la paham-_-"......mule mule tu aku geram je ng die..marah betol aku....sampai la petang tadi...die call aku,and told me that he caught lam hujan lebat and baju die basah.alololo cian ye tu.terus hilang marah aku,tak dek mood aku.eheh...see!tgk la ape yang die leyh buat bile die ade and die takdek dengan aku..i love u sayang.

sekarang ni,tgah tggu lagi die msg.hopefully ade la kan yang teman aku tido malam ni..and i will never felt alone and abandoned again and again.adios and nyte:)

No comments: