bancian:)

Wednesday, August 17, 2011

surat untuk diri sendiri

ini adalah monolog dalam dari aku kepada diri aku sendiri

weh yu..kenapela ko ni malas sangat weh....aku tgk ko balik kelas je mesti tido...pastu ko bangun da petang dekat dekat nak berbuka...pastu ko g la cari makanan kalau ko kelas habis awal la kan..pastu ko menapak balik...smpai umah ko letih...ko baring lagi on9..pastu tido la apela...pastu berbuka...pas berbuka ko tido lagi..ape nak jadi la wei ng ko ni..aku pon xtau!

pasal study pulak..haish sekarang ni memang la kurang aku tgk ko ngadap laptop tu salin soalan tutor ke...ape ke...aku tgk ko asyik stdy muka buku je..ko ni nak jadi ape hah!da puas hati sangat ke ng test 1 ko...jawab la yu oiii!!haish!

fikir la yu..ape ko nak jadi kalau ko malas sangat ni...ha?even boyfie ko pon da tgo kan..ni bukan ibu ko lagi tgo ko...kang bernanah telinga ko tu kang..wake up la yu..jangan terbuai oleh kejayaan awal ko....sebab yang mendatang lagi mencabar...keep on struggle la..

ko ni hidop da 20 tahun da tau..ko nak ke kesilapan waktu spm ko tu berulang balik..atau pon kesilapan 3 sem yang sudah...ko x teringin ke nak pegi AD sem depan...ko nak lagi ke org perkecilkan ko..nak ke....

yu...sedar la...ko tu rupe x dek..harta apetah lagi...ko yang kene cari semue tu...usaha la...jangan malas lagi.....aku sendiri pon sedih tgk diri aku macam ni...tgk cerite,baring je memanjang..xbagus taw!live ur life ye yuyu....aku sayang yuyu aku!

No comments: