bancian:)

Sunday, June 26, 2011

rindu

da lama rasanya x berceloteh kat dalam blog picisan kesayangan ni..bukan nya apa,semenjak perkhidmatan berukband sudah ditamatkan ditambah masalah kewangan yang disebabkan oleh ptptn aku terpaksa menamatkan serta melupakan hasrat aku untuk memiliki berukband buat sementara waktu.sedih betul la.sem ni nampaknya aku melalui pelbagai dugaan..baik dari segi kewangan ,mahupon keluarga.aqku cume dapat berdoa agar semua nya bakal berjalan dengan lancar serta akan datang perkara baik dalam hidup aku dimasa akan datang..InsyaAllah.

banyak sebenarnya menda yang aku nak kongsi dan letakkan didalam blog ni...haha.....tapi disebabkan penggunaan berukband housemate aku ni limited,so terpaksa aku lupakan niat aku tu:)haha!oh ya,minggu ni banyak kuiz and test....wish me luck:)

No comments: